onsdag 28 november 2007

Forgive me father, for I have sinned


Jag missade mailet från Bokningen om att vår tid hade avbokats. Det skickades samma dag som jag åkte till sydligare breddgrader för en veckas semester. Breddgrader utan lättillgängligt Internet. "Lättillgängligt" tänker ni säkert då. Borde han inte anstränga sig lite mer för SUS.
JO, det borde jag. Det ska inte ske igen...

Sorry till alla er (Johan, Björn, KP, RZL, Emil, Max, Linus, Jonte, Janne, Tobias, Davas, och Ettan) som åkte förgäves till Enskedehallen i söndags. Ni får glädja er åt att ni fick lite tid med era lagkamrater samt inkasserade en poäng i SUS IF Winter League Season Challenge 07/08.

3 kommentarer:

Johan seidefors sa...

jag förlåter dig!

Axel sa...

Stort att erkänna Danne! Jag förlåter även fast jag inte "drabbades".

Björn sa...

du är förlåten Danne!