tisdag 19 juni 2007

I BRIST PÅ ANDRA RESULTAT

Så postar SUS TILLS JAG DÖR här senaste High Score på Pac Man-spelet på Allair Studios i New York. Ni kan själva räkna ut vem som slagit till.
Bloggen riskera nu under sommaren, pga bisten på stora mästerskap och annat relaterat, att ta en ofrivillig siesta. Visserligen antar vi att skribenterna med jämna mellanrum kommer att lägga in SUS-relaterat material även under juli, så glöm för guds skull inte att gå in och kolla ett par gånger om dagen (och kanske besöka någon av våra sponsorer?).
När det börjar dra ihop sig igen så måste det till en större diskussion om vad som gått snett nu på slutet. Man det kan vänta ett par veckor.
Och som alltid - vill DU bidra med material till SUS TILLS JAG DÖR är det bara att maila oss (johan.seidefors@gmail.com) så fixar vi ett konto.

1 kommentar:

Axel sa...

Har för mig att jag fick 16160 när jag var där.