söndag 20 maj 2012

SUS-seger 1-0 (0-0)

10 kommentarer:

dale sa...

med 80% felpassar från min högerfot i första var en avgörande skalle i 83:e min enda räddning.
fint inlägg av max å perfekt skarv av HH.
UNDERBART m tre pinnar idag!

Axel sa...

Skön seger!

Björn sa...

jäkligt skön seger, men jag måste börja göra mål igen! två bra lägen idag...

Davas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Davas sa...

Solklar vinst, och vi ligger ändå inte i topp. Hata Kronis!

Anonym sa...

Jag kollade mathen och ni hade 6 rena målchanser att nätta men spelarna "sparkade" bollen utanför! Jag tänkte då "de tänker att bättre förlura än Kronis ska bli serieledare" tills en kille(kanske ny) som hade ingen aning om saken han nickade bollen fint i nätet.:)) Ok sköj åtsido nu. Ni giorde e bra match, grattis till vinsten!
N.Kronis

Gsus sa...

Haha, bra där SUS, tack!

Top of the league, top of the league..

:)

Forza Kronis!

David Sch. sa...

Grattis ;)

Max sa...

Azzurri, kronis och gärdet hade alltså folk på plats för att kolla sus. Jag förstår det, hade jag inte spelat i sus hade jag också kollat in sus.

Anonym sa...

RZL missade tyvärr webstreamingen pga roamingavgifterna i NYC men stort grattis till Leppen!!

Ps jag har köpt såna där adidas dojjor med sändare i så blir intressant att se hur många kalorier man bränner per match ...typ 46 kCals skulle jag gissa

RzL