lördag 12 maj 2012

Den här koreanska maträtten säger allt om dagens match.

10 kommentarer:

dale sa...

dags för årets första setförlust.
3-6 tror ja att det blev.
många unforced errors idag.
HH mål var fantastiskt!
d#2

Legolas - sagohästen sa...

Ni hade iaf tur med vädret!

Björn sa...

tung match... men lite synd då jag tycker vi var riktigt på g första 15-20 i andra halvlek, sen var det mycket errors som sagt...

Max, 16 år i SuS sa...

Trodde legolas var döpt efter tönten med stora öron och inte en ful häst. Smaken blir bara sämre och sämre.

Vågar man gissa att "gärdet" som föreningen existerar högst 3 år innan dom lägger ner och att spelarna byter klubb igen..

Johan seidefors sa...

Nämn namn pls. Vems fel var det????

Hulken sa...

Det smakar sött i munnen

Björn sa...

Det var sus fel.

Axel sa...

Hallberg var grymt bra! Extra imponerande med tanke på vad som pågick omkring honom.

Gärdet påminner om Kronis och då tänker jag inte på spelet.

Jag tar det fulla ansvaret för SUS förlust, det var en solklar coach-förlust. Några felaktiga beslut och matchen var förlorad. Ber alla SUSare om ursäkt!

Johan seidefors sa...

"Hulken"

Axel sa...

Jag är precis som Hulken, bara det att när jag blir arg så blir jag torr i munnen.