söndag 17 april 2016

Uppsnack inför premiären ikväll

Jag vet inte med er andra men jag är jäkligt uppspelt inför kvällens match. Har redan bytt om inför matchen t o m. Mejlar o smsar med övriga lagledningen om laguppställningen. När Hallberg smsade för en stund sedan nådde SUS-hybrisen en tia på Richterskalan. Det enda som kan rädda SUS ikväll vore ett tidigt baklängesmål, kanske två... 
Jag hade slut på A4 för att printa ut spelarförteckningen också så jag klippte ut en pappersbit från ett kuvert. Råkade dock printa på den grå baksidan av pappret. 


Kändes ändå suskt på något sätt, lite Blockhusudden sådär. Fel blir rätt. Kan vara en ny slogan kanske.

 SUS: När fel blir rätt

Jag vet inte. Kan misstolkas kanske. Blir kul ikväll iallafall. Ligger vi under i paus blir det 4-2-3-1. Känns tryggt att ha en inövad "vända 0-2-underläge"-taktik. Får nog bli en tidig pizza innan matchen ikväll. 20 är en svår tid när det gäller att planera in middagen. Jaja, skitsamma. Vi ses där. Blir nog lite Periscope ändå.

Go SUS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Från BeeJay.
Atleterna brukar ha som spelide att skjuta
från långt håll,gärna utanför straffområdet.
Så,akta er för överraskande skott...
Mvh.
BeeJay.

Axel sa...

Perfekt att veta! Tack BeeJay. Då gör vi så att vi stänger alla skottmöjligheter, även de utanför straffområdet.