lördag 4 oktober 2014

STJD sammanfattar H7SUS 2014: Björns osannolika streak!


Än en gång har STJD dykt ned i filmarkiven för att sammanfatta säsongen 2014. Den här gången är det ingen mindre än SUS egen Super-Björn som fastnat i spotlighten. För det är inte bara SUS fenomenala försvars- och målvaktsspel som slagit rekord den här säsongen, även antalet missade straffar av en och samma spelare tycks ha slagits. Under matchen mot KFK framkom nämligen nya uppgifter (lösa rykten) från säkra källor (minns inte vem) som gjorde gällande att Björn även ska missat en straff mot Tolkarna under våren, vilket då innebär totalt tre missade straffar under året. Otroligt!  





2 kommentarer:

Björn sa...

JS, Kom det här fram när du pratade med Reijo i förra veckan...? Med tanke på att jag (tyvärr) bara lirade tre matcher i våras och definitivt inte mot Tolkarna så kan jag dementera den storyn... Men om vi båda lirar nästa säsong kanske jag kan förlänga sviten då ;-)

Axel sa...

Jag hörde nån som hört att det handlade om en sumpad straff i 0-2 matchen mot KFK i våras. Jag missade ju den men tycker det låter rimligt, det känns som att Björn missade en straff i den.