måndag 11 mars 2013

SUSPOD S02E10: Hej Uggla tjena mors

8 kommentarer:

Axel sa...

Bästa hittills.

Anonym sa...

Har en förmåga att glömma motståndarnas prestationer direkt efter våra matcher. Hade till och med glömt vilka vi mötte när Simon idag upplyste mig om att jag förärats med en hel del uppmärksamhet i SuS-podden. Detta är givetvis hedrande. Ovanstående kan givetvis också förklara den ensidiga matchrapporten, vill jag i ödmjukhetens namn påpeka.

Erfarenhetsmässigt så slutar alltid en handskakning med fullbordade samlag. Det som kan uppfattas vara otrevligt eller antisocialt - i form av en utebliven hälsning - kan alltså i själva verket vara ett beslut sprunget ur empati för mina (gissningsvis) heterosexuella medmänniskor.

// Smitz

Axel sa...

Hahaha! Älskar ass-coach Smitz sexualiseringar här i kommentarsfälten. Gör en uppmärksam på att det kanske är ett lite outforskat territorium här på STJD. Senaste kommentaren tillför onekligen en spännande dimension inför mötet i serien.

Johan seidefors sa...

Alltså, det var JAG som slog passningen. Och förlåååt då för att man är lite dyslektisk och inte alltid kör spell check!

I övrigt: bästa hittills.

Johan seidefors sa...

Det bästa: när något eller någon är "lite myrig"

Johan seidefors sa...

En sak till att älska med SUSPOD: att Axel försöker avsluta 3-4 per avsnitt, men Davas vägrar och hittar en ny tråd att följa. Låt det aldrig ta slut.

Björn sa...

Passen...! En klassisk genomskärare som det inte var första gången jag fick av Johan.

Björn sa...

Sus pod suspod - bästa hittills!

För övrigt tror jag ass coach är lite kär i sus.