söndag 24 mars 2013

Oranje FK rapporterar direkt från Berlin





5 kommentarer:

Johan seidefors sa...

Jag fattar inte..

Davas sa...

Tschunk.

Axel sa...

Inte jag heller men det trillade in ett mms nånstans kl 00:30 tysk tid natten till söndag. Yrvaket skicka jag upp det på STJD direkt. Har för mig att Oranje är i Berlin den här helgen.

Adam Oranje sa...

Vid tillfället kändes det uppenbart att en bild skulle kunna förmedla att Vodka Mate är den hetaste drinken i Berlin just nu. Möjligen överskattade vi informationsmängden i bilden. Den uppmärksamme noterar att Bud/Bomber sitter och dricker en helt vanlig GT, eftersom han blandade ihop sin Mate-drink med någon annans GT. Det tog halva drinken innan misstaget upptäcktes, vilket säger något om promillehalten. Berlin bjöd även på Club Mate Ice-T, med 10% högre koffeinhalt än vanlig Club Mate.

Axel sa...

Fan testade ni Club Mate Ice-T?! Den har jag bara läst om, mer koffein och mer socker vad jag förstår.

Tycker annars att er bild innehöll en ansenlig informationsmängd. Går att studera och analysera riktigt länge.