måndag 11 mars 2013

Emoji-tävlingen äntligen avgjord!

Som alla SUSPOD-fans väl vet vid det här laget, har Daniel Garmén vunnit SUS:s pods egen emoji-tävling: hjälp-Westis-skaffa-sig-en-mer-tidsenlig-devis. Daniel kan alltså inte bara kolla fakta, utan även bolla med bilder på twitter, där han satt ihop ett väldigt fint förslag som belönas med en Club-Mate Cola!

Adam, nu väntar vi på ditt, och hatar dig faktiskt lite tills vi sett något liknande – eller något avvikande för den delen. Men då, då kommer du få en halv-flarra du med, i lasten!

4 kommentarer:

Axel sa...

Stort grattis till Danne!

Adam Oranje sa...

Jag tycker inte alls att "fotboll och trekanter" är typiskt för Westis, men jag har ju aldrig mött dem, till skillnad från sus. Så jag böjer mig för erfarenheten.

Axel sa...

Jaha, Adam har inte mött Westis?! Då förstår jag plötsliga den där naiviteten, det aningslösa och oskyldiga som präglar alla hans missförstånd.

Björn sa...

Underbart Danne. Hajade nu 😃