söndag 6 januari 2013

Sorry

Hade helt glömt att det ju faktiskt inte var träning idag, trettondagen. Så stod det ju t.o.m i planeringen från början. Antagligen hade jag förträngt det i ivern att få spela med SUS igen. Det ryms tydligen inte så mycket i min skalle nu för tiden. Jag är helt enkelt en idiot.

Hur som helst: Jag tar på mig fullt ansvar. Ytterst pinsamt. Nu får ni som fick vända hem från Brännkyrka otränade en vecka på er att fortsätta bygga upp ert hat och förakt tills vi ses nästa söndag. Om jag inte begått harakiri innan dess får ni då chans att direkt ventilera era åsikter om mig och mina uppenbara brister som organisatör och medmänniska.

Ursäkta - igen.

3 kommentarer:

Axel sa...

Nejnejnej! Det här är helt klart något som Fyrklövern som grupp får ta på sig, knappast Danne själv! Att Fyrklövern har gjort EN sån miss på 6 år är statistiskt helt förväntat.

Förövrigt är det HELT SJUKT att man stänger en hall för att det är trettondag? AVGÅ REINFELDT! ELLER KUNGEN! ELLER NÅN! (men inte Fyrklövern)

Johan seidefors sa...

Sluta - alla fattar att det detta är Vaktis sluga hämnd.

Daniel sa...

Måste trots det kanalisera mitt självförakt på något sätt. Bloggen är bra för det med...