måndag 15 oktober 2012

Inför fredagens övningar *Updated*

Det börjar se lovande ut för såväl Dream Team som A-lag inför fredagen. Vi ses som vanligt i god tid innan matchstart, jag siktar i alla fall på att vara där redan kl 17.30. Avspark: 18.00.

Trupperna just nu:

A-laget



Aaron
Amir
Axel
Chrille
Dan
Daniel
Davas
Sauter
Hallberg
Iman
Jonas
Jojje
RZL
Krisoffer
Theis


Dream Team



Axel i målet
Micke Seidefors (K)
Hasse Ohlsson +1
Emil
"Rogga"
RZL's handplockade favoriter ur Azzurri
Representanter för SP (featuring Brassen)
Fyrklöverns specialvärvning Erik E
Dannes blixtvärvning
Sauters 1,5 spelare

Som ni märker finns det kanske lite utrymme i Dream Teams trupp, så värva in i det sista.






14 kommentarer:

Axel sa...

Aaron är med, då är vi femton i A-laget! Behövs fler i Dream team dock, värva på.

Axel sa...

Jojje is in let the fun begin.

Och Brassen plus några till i Dream team. Perfekt!

Axel sa...

Sauter briljerar och levererar 1½ (!) spelare till DT.

SirMoose sa...

Fredrik Rogström, som var med och tränade inne i vintras, har visat intresse tidigare.

Axel sa...

Försökt mejla han men det studsa, har du färska uppgifter Linus?

Anonym sa...

RZL's H&M killar är inte med !!!
Har inga ersättare bara så ni vet


RZL

SirMoose sa...

"Rogga" är lite krasslig men satsar på start. Amir jobbar också på honom.

Axel sa...

OK RZL. Jannes grabbar kan inte. Ingen ordförandeson heller.
Jag har en på gång och själv tänkte jag traditionsenligt stå i Dream Team. Tror vi är uppe i fullt lag för DT men några till vore bra, annars blir det A-lagsspelare som får gå över. Värva på!

Axel sa...

Kristoffer tar med sin svärbror till DT!

Anonym sa...

Yo har nu snackat med Azzuri killar som är sugna på att spela - han Stefano i mittfältet och nån av deras bättre.. Jag mailar Danne/AXL nu

RZL

Björn sa...

Vilket dreamteam! Själv lutar det åt att jag missar själva matchen och kommer till ananasen. Kanske en bira på bänken sista kvarten...

måljonas sa...

Fan, ser ut som att jag missar matchen och kan ansluta först i Björntid. Om Axl står i Dream team finns det någon annan som kan ta handskarna i A-laget?

Anonym sa...

2st Azzurri anländer kl.18
ALL STARS looking good

RZL

Axel sa...

Synd Björn och Jonas, ni spelar verkligen DT i händerna. Jag håller nollan som vanligt och utespelarna i DT sköter resten. Med Emil i laget känner jag mig trygg.