torsdag 1 mars 2012

Nyförvärven rullar in

Nu har SUS utökat truppen med en spelare, och snart förhoppningsvis en till. Det är "Nya" Johan som spelat sig till Fyrklöverns förtroende under vintern.Vi passade idag på att fixa licensen för både futsal och utomhusspel med stöd av 30-månadersregeln. Vi ser i historiken nedan att Erikslund och Täby City slitit i honom fram och tillbaka tidigare. Men skrattar bäst som skrattar sist, nu hör han till SUS!

Direkt ur FOGIS

Både Erikslund och Täby City spelade i samma serie (H6A) som SUS säsongen 2008. Jag minns t ex att vi spelade 2-2 mot Täby City nånstans i Tjotahejti (förmodligen i Täby). Erikslund har jag grumligare minnen av dock. Frågan är om Johan var med och spelade mot SUS då? Diskutera i smågrupper.

1 kommentar:

"Nya" Johan sa...

Om jag inte missminner mig totalt så blev det endast försäsong i Erikslund 2008. Kommer smågruppsdiskussionerna fram till annan slutsats är jag inte den som är den.