tisdag 9 augusti 2011

Match på Lördag mot SP!

Komsi komsi!

Klicka "ja" på bokat.se.

11 kommentarer:

Axel sa...

Just nu 6 anmälda men nio kvar som inte svarat. Kom igen SUUUUS!

Björn sa...

missar tyvärr, men kom igen nu SUUUUS!

Daniel sa...

KOMSI, KOMSI!!!

Anonym sa...

Blir det återigen en sån där bragd SUS 10-manna vs 11-manna föreställning??

RZZL

max sa...

Känner mig stark..

Anonym sa...

Det kommer bli en annorlunda match. Vi siktar på en 4-3-0 uppställning med Chrille i målet. Det känns lite skört men vafan bollen är ju rund.
/Fyrklövern

David sa...

synd trodde vi börja om 2 veckor

max sa...

Känner mig ruggigt stark förresten.. ursäkta att jag underdrev tidigare.

Daniel sa...

Jag börjar luta mot en 3-4 uppställning med en diamant på mitten...

Anonym sa...

15 anmälda till SP:s trupp. Ni kommer att få jobba.

Axel sa...

Härligt Max! Själv känner jag mig väldigt väldigt tung framförallt. Hoppas kunna använda det på något sätt.

Fyrklövern skissar nu på en taktik som är så effektiv att vi kan kosta på oss en avbytare. En 3-2-1 uppställning med rullande byten, lite som i volleyboll, så man får rotation i laget liksom. En taktik som förmodligen aldrig tidigare skådats på Stadshagen.