lördag 4 september 2010

2-2 efter dramatik

8 kommentarer:

Axel sa...

Riktigt kämpig match, det såg mörkt ut innan med tunn trupp och sena återbud men med hög moral och mycket vilja fixade vi en poäng, borde kanske varit tre t om. Anders borde fått straff t ex. Otroligt stark kämpainsats av hela laget trots sjukdomar och skavanker. Tack SUS!

Davas sa...

Man undrar nästan om det saknas någon på bilden. Och det gör det ju. Axel. Ändå, tunn trupp, men ack så stark.

Björn sa...

Starkt med en pinne idag. Grymt försvar och håkan helt makalös i mål! Trist att vi inte fick den givna straffen... Får hoppas jag kan lira nästa, har riktigt ont i ljumsken nu.

Davas sa...

Aj aj. Du får ringa Isaksson för att reda ut hur man kör rehab på ljumskar. Har för mig att jag hade någon sådan sträckning på 80-talet som satt i flera månader.

Håkan sa...

Jäklar vad ni där ute kämpade, det fanns inte många meter kvar att springa i någon kropp när domaren blåste av.

Tycker trots allt att vi ska vara nöjda med en pinne.

dd sa...

Otroligt starkt!

#17 sa...

Inte för att jag delar ut gulddojjor men om jag gjorde skulle de se ut så här:
* Håkan får fantominsats i målet och ständigt pådrivande
* Anders för makalöst targetspel kombinerat med snabba fötter
** Davas i backlinjen - vilken sensation. Förstår inte hur många maxlöpningar killen orkar på en match.

Stor stjärna förresten till hela laget för kämpainsatsen!

#17, det är skönt att vara tillbaka

Axel sa...

Härligt att ha dig tillbaka #17! Håller med i analysen.