onsdag 16 september 2015

Vilket öra håller SUS telefonen mot?

En häpnadsväckande upptäckt gjordes mitt under andra halvlek av söndagens match mot SP. Det var rätt lugnt på bakplan där ett tag, så jag passade på att fråga det jag alltid undrat om Johan, vår kapten, vilket öra han brukar hålla telefon mot när han pratar i telefon. Hans svar, som fick mig ur balans så att jag slog bollen rakt på en storkyrkopojke i momentet efteråt, var höger!! Själv är jag vänster så klart. Johan är ju högerfot, precis som jag. Vem gör fel? Hur ser det ut i truppen egentligen?

8 kommentarer:

Johan seidefors sa...

Alltså, för mig är det ju rakt igenom en ideologisk fråga.

Anonym sa...

Vänstertfotad, vänsterhänt, vänster öra
//Anton

Simon Öhrlin sa...

Fasta telefoner i vänster, mobiltelefoner i höger.

Axel sa...

Det låter höggradigt jävla excentriskt Simon.

Axel sa...

Det var menat som smicker alltså ;). Svårt att få nån linje i det här verkar det som. Jag är ju högerskytt i hockey också. Det har kanske med saken att göra, och då menar jag även ideologiskt på nått märkligt sätt tror jag.

Axel sa...

Förresten, vi har lag till på söndag redan på en torsdag. Jag tror jag svimmar.

Henrik Hallberg sa...

Fasta telefoner?

Johan seidefors sa...

@henrik haha! exakt vad ja tänkte. vad ÄR det ens.