tisdag 15 september 2015

Good morning Santxez!


Thomas Pihl, SUS hårdskjutande mittfältare som pga späckade helgscheman ännu inte lirat någon match i år, var i Malmö i helgen. Han lade märke till bifogad papperslapp på en grind. I ett mejl till STJD-redaktionen undrar nu Pihl vad SUS har för kontakter med Santxez, och vad den sistnämnde har för cykelaffärer? STJD vet ej svaren men kanske någon av bloggläsarna vet? 

Lappen väcker även flera andra frågor. Vilken SUSare fixar cyklar på Bukowski i Malmö nuförtiden? Är det Milko? Är det många i truppen som skriver under sina lappar med -SUS-? 

1 kommentar:

Elo sa...

Jag uppdaterade yrkestiteln i mailsignaturen direkt efter att jag hade läst det här inlägget. "Medlemshandläggare" var aldrig något jag kunde identifiera mig med. Nu läser medlemmarna istället "Fotbollsspelare i SUS - tills jag dör".