måndag 14 oktober 2013

SUSPOD s03e09: H7SUS Revisited

12 kommentarer:

SUSFOTBOLL sa...

Bästa hittills!

Anonym sa...

Från BEEJAY.
Jag skriver bättre än pratar...
Mvh.

SUSFOTBOLL sa...

Nej! Det blev helt suveränt BEEJAY

Anonym sa...

Äntligen!! Som vi har väntat!

Beejay är kung!

/Mittbackeniwestissomgjordesnyggatstemåleticupmatchenenligtbeejay

Anonym sa...

Från BEEJAY.
Det var ju lite kul "J",
du nickar lika snyggt åt andra
hållet också.
Mvh.

Adam Oranje sa...

Kan påpekas att Hallbergs utvisning var ganska solklar mot oss. Han blev fälld av en av våra och tyckte att det var en god idé att ge igen efteråt. Sen i efterhand förstår man att det var ett taktiskt kort för att vända på matchen.

Axel sa...

Kan påpekas att Adam har rätt, som alltid. Det var ett välplanerat och rakt igenom taktiskt rött kort, men samtidigt till förvillelse likt en impulsiv hämndaktion, för att liksom inte väcka några misstankar. Väldigt raffinerat. Väldigt suskt.

Anonym sa...

Från BEEJAY.
Älskar Oranje,älskar SUS.
Ni är perfekta 7an-lag,
sorry Oranje,jag vet att ni skall uppåt,next year...
Mvh.

Johan seidefors sa...

Två tankar så här halvvägs genom susradios jubileumsavsnitt:

1. Ska starta en kampanj för Danne i SUS 2014, for real. Hans nya position ska vara högeryttermitt. Fick tanken när jag påmindes om Hasses flytt från mitten till back. Geni, om jag får säga det själv.
2. Glömde bort... just det! Tar kanske med mig barnen till hang chow - "som när man var liten" som Totte beskrev det.

Ok? Ok!

Axel sa...

Strålande tvåpunktsprogram du lanserar. Strålande!

SirMoose sa...

Fantastiskt initiativ av Kapten. Vi var ju alltid med överallt när vi var små. Nästan alltid med en Loranga i handen.

Beträffande Hang Chow tror jag vi har haft våra avslutningar där sedan typ 1998. Kanske kan DD hjälpa mig i ärendet.

Axel sa...

Pratade precis med chefen på Hang-Chow som lovade att vi skulle slippa det tråkiga kala vita rummet vi var i förra året, SUS sitter naturligtvis i det mysiga och traditionellt kinesiskt inredda delen.