måndag 26 november 2012

SUSPOD 4: Skruva den som RZL

12 kommentarer:

Anonym sa...

Grym Pod. Lyssnade i bilen och skrattade. Bra insats av RZL han får min röst till alt för Davas.

Sorry för smällen Davas

Nick Chrille

Anonym sa...

hahhaha ja det var mycket Nick Chrille detta avsnitt :D

RZL

Axel sa...

tack chrille! vore kul med fler kommentarer. Vad tyckte du björn om senaste?

måljonas sa...

Möcke Möcke bra. Var så uppfylld av podden idag, att när en medarbetare (inte Skogö) började prata om David Domeij, så berättade jag glatt om hur bra han är i SUS fantastiska podcast.

Axel sa...

Tacktack Jonas, det värmer.

Björn sa...

har lyssnat in till och från jobbet i veckan, nästan hela klar nu... Grymt bra i vanlig ordning! Börjar känna suget efter Brännkyrkahallen nu...

men Axel, säger inte du fel datum i början av VARJE sändning... eller är det jag som är galen.

Axel sa...

Nä va då? allt är helt korrekt och faktakollat i suspod.

Björn sa...

Lyssnade igen och det var faktiskt bara i de två första avsnitten. Sen har det inte nämnts något datum alls, men gissar att de tv första episoderna påverkade mig....

Björn sa...

Lyssnade igen och det var faktiskt bara i de två första avsnitten. Sen har det inte nämnts något datum alls, men gissar att de tv första episoderna påverkade mig....

Axel sa...

Är du säker på det Björn? Alltså verkligen säker?

Anonym sa...

som sagt, om jag inte blivit galen... /B

Axel sa...

okej, jag tror jag kör på det här med dimridåer i det här fallet.