tisdag 6 november 2012

STJD presenterar: SUS IFs Podcast

11 kommentarer:

Davas sa...

Vilket sammanträffande, Kristian Lundberg gör idag Tankar för dagen på P1.

SirMoose sa...

Magiskt!

måljonas sa...

Historiskt!

Anonym sa...

Lysande sändning har dock säkra källor att Björns vita XC60 setts utanför många hallar i Stockholmsområdet

Björn sa...

Segt, Jag kan inte lyssna... Apropå bil är min inte vit, bara att acceptera min enorma kunskap om inomhushallar i söderförort...

Johan seidefors sa...

Det här är så stort att jag nästan trillar av stolen. Hur får man den där Kristofer Triumfska intonationen? Så avslappnat tankspritt. Finns på itunes?

Jonte sa...

Jag saknar ord... Makalöst!

Axel sa...

Den review:as av iTunes as we speak. Men man kan redan nu prenumerera på podcasten via iTunes eller podcast-appen i mobilen via adressen:
http://suspodden.libsyn.com/rss

Björn sa...

Underbart!

Davas sa...

Har hört att vår hyllning till BBCs lilla "winter ski" jingle, och Olles fina låt om näktergalen skulle kunna hindra publicering. Blir intressant att följa om det faller in under "fair use" eller inte. Kanske kan SUS samla en liten slant till Olle i annat fall. BBC klarar sig nog ändå.

Axel sa...

iTunes har godkänt podden nu. Dom var så uppspelta att dom skickade tre identiska bekräftelse-mejl i natt.