måndag 22 september 2008

Boka fredagen 10/10!

Kära SUSare! Boka fredagen 10/10 för då har vi det som brukar kallas årets svenska fotbollshändelse, nämligen den årliga A - B-matchen med efterföljande restaurangbesök, prisutdelning och utgång. Vi har bara konstgräset en timme i år, mellan 18-19 och därefter går vi på kinakrogen på Fridhemsplan, precis som vi brukar. Alla som känner någon polare som vill prova lyckan mot SUS kan ta med den polaren för att delta i B-laget (som ibland kallas Stigges Dream Team). Allt talar för att det kommer bli en förtrollad kväll!

5 kommentarer:

Björn sa...

Inbokat! Spekulerar i att det blir två ananasrätter den dagen för mig.

Daniel sa...

Kan nu verifiera att tiden är bokad.

Jag tror jag tar 4 små...

max sa...

Jag är med!

Axel sa...

Jag tänker ta en Dry Martini som fördrink, köra pekingsoppa som förrätt, fyra smår rätter som huvudrätt, friterad banan som efterrätt och jag sköljer ner det hela med 2-3st iskalla Mariestad klass III.

SirMoose sa...

Hur många matcher måste man spela för att kvalificera sig för A-laget?

a.h. har precis skrivit det bästa profetian någonsin. Tror att alla inblandade kan skriva under på detta.