onsdag 11 juli 2007

Sommarens Bloggsuccé

Det har varit ganska lojt här på SUS TILLS JAG DÖR de sista veckorna och många undrar kanske varför. Jag tror att det är flera saker som spelar in. T ex att det är sommar och folk gör annat. Kan det vara så att folk föredrar STJD framför sina vanliga jobb men prioriterar annat på fritiden? Personligen har jag inte kunnat hålla mig borta från bloggandet. När jag gjorde den smärtsamma iaktagelsen att läsarna började svika STJD tog jag och några andra kompisar och startade en annan blogg: Brakskiten '07 heter den och finns på brakskiten.blogspot.com. Den bloggen handlar om våran årliga maskerad, den har funnits i två veckor men är redan späckad med roliga bilder, anekdoter och musik. Som det har visat sig är det sommarens raket bland nöjesbloggarna. Några i laget har personliga erfarenheter av den här festen, Daniel, K-P, Linus och Björn har varit där och sett med egna ögon.

Jag förstår om vissa blir arga för att man vänsterprasslar med en annan blogg, men det är jag inte ensam om i laget. Max och Sauter har gjort det sen långt innan STJD. När säsongen drar igång tar vi ny sats på SUS TILLS JAG DÖR!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan man vänsterprassla innan STJD fanns??

Axel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Axel sa...

Du och Max är beviset på att det gick!

max sa...

hmm, en oslagbar logik av Axel. :)