onsdag 18 februari 2015

"Dags för comeback"

En mulen måndag skänktes ett ljus mitt på självaste Kungsgatan. Ty där kom den unge gamle storskytten Lill-Emil spatserande i all sin prakt. Glad i hågen och med SUS-snack nära till hands. Min självklara fråga "Börjar det bli dags för comeback?". Svaret gav härligt mycket tolkningsmöjlighet, "Ja, det återstår att se". Jag tog fasta på "JA" och ser fram emot att återse Lill-Emil på Hagens gröna gräs där han vänsterfot kommer skapa underbara fotbollsmelodier.

#12

5 kommentarer:

Björn sa...

Jag träffade Henke på Palmyra ikväll! Där lät det lite mer tveksamt till utespel, men alltid kul att träffa en SUSare. Jag är spelsugen nu!

Björn sa...

Emil ser väldigt fit ut förresten, kommer äta upp div H7SUS i år.

SirMoose sa...

För övrigt är det alltid kul att vara på Palmyra! Hade det legat vid Fridhemsplan hade vi lätt bytt dit för Avslutningsbanketten.

Björn sa...

Enda nackdelen är att de inte har Mariestads på Palmyra...

Axel sa...

Helt rätt Linus! Ett Ja är ett Ja!

Palmyra i Årsta är lite av ett SUS-ställe. Där har det snackats mycket sus runt såsbuffén genom åren.