tisdag 4 december 2012

SUSPOD 5: Leppen - en Berättelse

6 kommentarer:

Axel sa...

Leppen, vilken radioröst!

måljonas sa...

Fan vad bra. För att parafrasera Capitano och nån mer: Aldrig förr, har så få, haft två pers, att tacka för så mycket.

(på min önskegästlista finns förutom de som nämns i programmet även Janne, Hockey och ADG)

Jonte sa...

Ännu ett fantastiskt avsnitt, även om det var lite för lite fokus på den avgörande straffräddningen. Det var naturligtvis inte en slump. Jag knep en från Jojje i samma läge i Eriksdalshallen förra året.
Sen kan jag upplysa att Linus har danskt blod i ådrorna och både talar och förstår danska mycket bra.

Jonte sa...

Som önskegäst skulle jag gärna höra någon gammal stjärna. JS farsa Tommy "Pravitz" Seidefors t.ex. Eller varför inte någon av mina farbröder Lasse Hallon eller Anders "Elgen" Elghorn. Min egen farsa kan jag inte föreslå. Det får någon annan göra.

Henrik sa...

Davas, för att ytterligare bredda SUS-kanalerna pratade vi ju även om ett Speakers Corner-upplägg. Det tror jag skulle passa Axel som handen i handsken.

PS. Ingen träning 23/12!??

Davas sa...

Just det. Det glömde jag visst bort. Skyller allt på den taskiga uppkopplingen, som fick mig lite ur gängorna. Vi såg framför oss Axel i Humlegården, stå och orera om SUS idrottsfilosofi uppe på pulka-kullen, men mest för halvdöva Östermalmsöron. Och så såg vi framför oss ett nytt försök i Observatorielunden, som fångade långt fler, och lyckades flytta hela Handelshögskolans fokus från allvarsam kommers till verksamhet endast för nöjes skull, med så liten insats som möjligt.