fredag 2 december 2011

Just nu på Bokat.se

Just nu utspelar sig ett av tillvarons små mirakel på bokat.se. Av 33 kallade har 11 tackat ja, 11 tackat nej och 11 har inte svarat. 11:11:11. Helt otroligt! Som att se en stjärna falla, bevittna en solförmörkelse eller hitta en fyrklöver.

Synd bara att det betyder att förförra veckans utskällning bara hade effekt i en vecka. What's wrong with you people?! Klicka i för h****e! Vet man inte om man kan eller inte kan man skriva det åtminstone. Nu blev jag på dåligt humör igen.

Chrille är förresten förlåten för han blev farsa igår. Grattis !!! Nu blev jag glad igen när jag tänkte på Chrille och hans dotter. Grattis igen!!!



6 kommentarer:

Axel sa...

Fan va Chrille är grym! Han klicka ja på bokat nu.

Davas sa...

Axel, du tycks mig aningen bipolär.

Johan seidefors sa...

jag gillar alla i sus

Anonym sa...

Jag gillar också alla även dig davas


Nick chrille

Davas sa...

Det här känns nu riktigt kamratligt.

Axel sa...

Tack Davas för att du noterade det.