söndag 21 mars 2010

4 kommentarer:

SirMoose sa...

Med den smärtan min kropp utsöndrar idag borde jag fått vinna igår. Det kan inte vara rättvist att både förlora och inte kunna röra sig.

Dr Haglund: Kan man sträcka sig i diafragman?

Dr Haglund sa...

Intressant fråga. Diafragmasträckning är ett nytt begrepp för mig. Jag kanske kan få skriva en case-report på det här och skicka in till New England Journal of Medicine. Sen blir vi kända och får åka runt på kongresser och prata om den nya diagnosen.

Daniel sa...

En annan artikel du kan skicka in är angående smittorisken vid nackspärr. Jag verkar nämligen ha fått en släng av den Eric hade igår...

Axel sa...

Hmmm, jag börjar se ett mönster. Det är kanske Erics spärr som satt sig i Linus diafragma också. OM det stämmer blir det världens första fall av diafragmaspärr.