fredag 2 oktober 2009

Ordföranden kräver serieseger

Tjaa !
Nu börjar det närma sig, snart smäller det. Vet väl inte riktigt hur inställningen är hos grabbarna inför eventuellt lir i sexan. Men nog är det väl så att man den här gången vill upp. Om inte annat så för att äntligen få vinna sin serie – lite av idrottens ide´ vill jag minnas. Som ordförande och dessutom som en av dem som faktiskt vunnit serien några gånger så vore det skitskoj om det kunde gå vägen den här gången.
Ville egentligen bara önska ett j-t starkt lycka till imorr´n – hälsa gärna gänget. Kan tyvärr – as usual – inte ställa upp och heja fram er. Köpte ju nytt sommarställe för några veckor sedan på Blidö och just imorgon är det årets arbetsdag därute o därefter 60-årsfirande för närmsta polar´n här i sta´n. Arbetsda´n är då förstås ett ypperligt tillfälle att för första gången hälsa på alla i föreningen så det måste gå före enligt vissa. F-n, är man styrd eller ?
Har inget emot om att få rapporter om1-0 ( Danne ? ), 2-0 ( Axel ? ) och så då spiken i kistan – 3-0 Linus !!!
Som sagt LYCKA TILL !
/ ordf. Ingemar

7 kommentarer:

Axel sa...

OK, nu har jag bestämt mig.

Jag går för seger imorrn.

Björn sa...

japp, nu känns det inte som vi har något val. Jag grundade iofs med en Hawaii på lunchen idag så jag bestämde mig redan där för att gå för seger imorgon.

SirMoose sa...

I och med att vi med all säkerhet kommer att gå upp som bästa tvåa även om vi inte vinner imorgon så ser jag också det som en självklarhet att vi ska vinna.

Ska bli grymt kul att vinna serien igen!

max sa...

Get stuck in it boys!

max sa...

Fan vad jag är laddad och jag ska inte ens vara med!

Björn sa...

tyvärr Linus, den analysen är redan gjord och bästa tvåa blir vi inte. Div 7K är redan bättre och troligen även 7J i och med att både ettan och tvåan där möter bottengäng i sista matchen.

Men jag vinner gärna serien, det var ju nästan tio år sen sist, lite väl lång tid tycker jag!

Adam Oranje sa...

Även En bro förmyckers i Div 7C blir antagligen bättre, det är därför matchen är så viktig..