lördag 12 september 2009

Dobbmärken på ryggen


2-2

13 kommentarer:

max sa...

det gör ont, det gör ont..

Daniel sa...

FILMARE!!!

Aaron sa...

Anybody take a black jacket from the bench? Big surprise, its mine :)

max sa...

Den ligger i väskan Aaron.

max sa...

Ja det var rätt skönt när man låg där i gruset efter en 46:a i ryggen och tuggade sand och bli kallad filmare.. lika skönt var det när jag fick foten avsparkad i nästa situation och blev kallad kärring.

Det är så DE rullar. Not the SUS way.

SirMoose sa...

Det känns som att SUS inte är inne i sin bästa period av säsongen. Två poäng på tre matcher är inte direkt SUSskt.

Davas sa...

Ändå dominerar vi totalt matchbilderna.

Davas sa...

Kan jag ha glömt ett benskydd och en svart strumpa i omklädningsrummet. Fick lite brått till bröllopsmiddagen, och kan väl inte riktigt säga att jag hann, även om förrätten fortfarande stod på bordet när jag anlände.

Davas sa...

Bara benskyddet som saknas, har jag kommit underfund med. Någon?

Aaron sa...

No shine pads but I have an extra pair of black Puma shorts if somebody is missing theirs.

Anonym sa...

Fan sömnlös natt efter den där sista nicken från AXL's inlägg ...!!
Illa

RZL tar sig till Upton Pk nästa helg och studerar Carlton Cole's nickteknik inför avgörande bitchmötet mot Adam Oranje himself ...

Där lär det bli några dobbmärken till

RZL

Sauter sa...

Aaron, jag verkar sakna ett par puma-shorts. vi kanske kan göra en exchange vid någon lämplig match.

Glänser förresten shine pads mer än vanliga shin pads ;)

Aaron sa...

HA ha