torsdag 18 december 2008

DD och Andrea laddar i Italien!

David Domeij skriver till STJD-redaktionen:

Andrea och jag laddade med lite extraträning i Turin i helgen. Eftersom vi missade SWSLC tänkte vi att ett studiebesök på Stadio Olimpico di Torino för att se Juventus - Milan kunde vara ett lämpligt substitut. Tack vare Andreas bror Giovanni blev det en kväll att minnas. Juve spelade härlig fotboll och segern firades på pizzeria med några av spelarna. Vilken uppladdning inför söndagens träning!

DD



Juve och Milan

DD och Amauri


Andrea och Nedved

Tack för inspirerande bidrag hälsar STJD-redaktionen!

4 kommentarer:

Ettan sa...

Stort! Nedved är så j-la bra att jag får rysningar när jag ser honom spela. Speluppfattningen, rörelsen på planen, allt. Det är nog bara Johan som knäcker honom på de punkterna ;)

Daniel sa...

Coolt!

Bästa platserna, möta spelarna... verkar som det finns kontakter här. Uppstartslägret 2009 kanske kan bli i Turin. Jag kan iaf tänka mig det.

Björn sa...

Coolt som sagt!

kan absolut tänka mig ett träningsläger i Turin, lite tips från delPiero kanske. Sen kan nog Chrille ge Mellberg lite tacklingstips också...

Johan seidefors sa...

OJ! Sånt här älskar STJD.