söndag 7 januari 2018

2-4 i sista! Down and out från Hersbyhallen



12 kommentarer:

Axel sa...

Full disclosure: Som fyra i gruppen erbjöds SUS en plats i nån sorts B-semifinal tre timmar senare vilket vi med emfas tackade nej till.

Davas sa...

Nu lägger vi väl inomhussäsongen bakom oss, och tränar lite ute till serien börjar?

Axel sa...

Jasper snackade om det där, att det kunde bli nått på Enskede IP faktiskt.

Björn sa...

Enskede IP? Kanske t.o.m jag tar fram långbrallorna.

Axel sa...

Är det bara jag och Davas här numera?
Själv kan jag knappt få mina kommentarer publicerade av nån anledning. Det kanske är en utbredd orsak till att det inte kommenteras nånting här längre.

Björn sa...

Jag är såklart här, men stalkar mest dig och David.

Axel sa...

Motbevisades direkt! Härligt att du är här Björn!

Björn sa...

Davas!

Davas sa...

Hör dig Björn! Enskede IP låter ganska härligt. Är inte den uppvärmd, så man slipper frysa om tårna, dessutom?

Davas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Davas sa...

För övrigt språkade jag lite med Diego igår. Det lät som om SUS mer eller mindre ägde Hersbyhallen. No goals, but attack, attack, attack – så beskrev han den första matchen. Och så tillade han att moståndarna bara hade ett anfall och skott på mål, men ändå lyckades knipa en 1-0-seger. Det lät onekligen väldigt orättvist.

Björn sa...

Det är fullt hela vintern på IP så den är säkert uppvärmd!