lördag 3 december 2016

v48

https://youtu.be/NeW748ElGLU

4 kommentarer:

Davas sa...

Axel, ryktet gör för övrigt gällande att du vill se SUS i Everton-skrud nästa år? Själv lutar jag åt att det kunde vara snyggare att matcha blå tröja med svarta shorts och svarta strumpor. Och så svarta skor med tre vita ränder på det, för att spegla tröjan. Skulle det inte bli rätt fint? Lite åt Inter-hållet, om än utan ränder.

Axel sa...

Vad är det för illasinnade rykten! Jag drömmer inte om att provocera Liverpoolfalangen i SUS. I den här frågan är jag lite originell på så sätt att jag inte bryr mig särskilt mycket. Tyckte iofs att Dahlquist förslag på fb om helblått var lite spännande.

Björn sa...

Svart! Med inslag av vitt, det är trots allt 50-årsfest.

Davas sa...

Tror på din idé här, Björn. Svarta Adidas-kortbyxor med tre enkla ränder lång sidan kunde nog bli riktigt snyggt!