måndag 10 oktober 2016

SUS-avslutning på FREDAG!!!

Äntligen har vi kommit till säsongens höjdpunkt - den traditionella SUS-avslutningen på Stadshagen med efterföljande bankett på Hang-Chow. ALLA SUSare är hjärtligt välkomna. Det är också fritt fram att värva med nya prospekts som kan spela med B-laget, eller Stigges Dream Team som det också kallas.

Tidpunkter att hålla reda på:

17.30 Tröjorna anländer till Stadshagens IP och stämningen stiger i omklädningsrummen.
18.00 Domaren blåser igång matchen på Stadshagen 2
19.45 Öl & Dusch
20.45 Bankett på Restaurang Hang-Chow, Fridhemsplan



Go SUS!

12 kommentarer:

Björn sa...

Kämpa SUS!

Simon Öhrlin sa...

Hoppas H-C har fixat finrummet till oss.

Axel sa...

Jag har varit där och pekat och gestikulerat så att det nog ska bli som vi vill ha det.

Björn sa...

Förresten, finns extradojorna kvar i SUS-väskan...?

Davas sa...

Hittade du aldrig din andra doja i Kärrtorp, Björn? Jag är övertygad om att Jojjes gamla ligger kvar, även om jag inte sett SUS-väskan på några veckor.

Björn sa...

Var faktiskt till Kärrtorps IP en krispig morgon men ingen sko där tyvärr. Vill inte investera i nya skor med en match kvar så hoppas på jojjes, även om det väldigt osköna skor...

Davas sa...

Undrar om inte Intersport kan ge dig ett pangpris inför vintern?

Axel sa...

Det där paret som brukar ligga i Ikea-påsen ligger i Ikea-påsen.

Björn sa...

Davas, frågan är mer om min kropp har mer än en match kvar i sig.
Axel, topp!

Johan seidefors sa...

Jag är med.

Johan seidefors sa...

Jag är med.

Axel sa...

Yes!