lördag 11 juli 2015

On the road

Efter en sömnlös natt med associationerna som Johans inlägg satte igång gick jag bet på att få tag i ett ex av PCs Barnens ö. Det fick bli att kasta sig iväg till den verkliga platsen, nu bara 6km kvar:
Jag måste få veta. Vad är meningen med alltihopa? Nöje för idrottens skull, det vill jag ha. Badgers Drift har sommarstängt. Får läsa nån Bukowskipocket istället, kanske den jag lånade av Björn för +10år sen men aldrig lämnade tillbaka. Det måste han ha glömt vid det här laget, och nu har väl lasset gått till Falun så jag kom undan med det. 

Fint är det på Barnens ö,
Men Öster o Erik LYSER hittills med sin frånvaro. Just give me a sign!
Vill veta mer om hur Kapten ser på det här. Snälla, kolka upp en vinare och låt fingrarna dansa över tangenterna, man blir ju understimulerad under så här långa uppehåll. 

1 kommentar:

Björn sa...

Haha, har saknat den och funderat några gånger på om det var du som lånade den Axel, men har köpt en ny för några år sen när jag ville läsa om den så det är lugnt nu... Får nog bli en omläsning i sommar också.