måndag 27 februari 2012

Inför Årets viktigaste match hittills

Nu på lördag möter SUS IF Oranje i årets första träningsmatch. Matchen kommer spelas på det uppvärmda konstgräset på Stadshagen kl 10.00. Apelsinfärgade stjärnspelare som Adam Oranje, "Pippo" och Der Bomber ställs mot SUS IFs föryngrade trupp. Föreningarna har stångats mot varann ett antal år nu men spelar i olika serier kommande säsong så detta blir förmodligen det enda mötet i år.

Vore kul med en riktigt stor och stark SUS trupp. Anmäl er på bokat.se

STJDs tips: 3-0 (0-0) till SUS.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Der Bomber är tyvärr skadad i vaden, så ni får dra av ett mål eftersom jag inte kan stå. Följaktligen 2-0 till SUS.

Axel sa...

Ödmjukt Der Bomber, nästan FÖR ödmjukt. Jag misstänker att DB vill se till att SUS återigen ska underskatta Oranje och därmed förlora på eget grepp. MEN, denna gång SKA vi lyckas med att bara ställa ut skorna och vinna ändå, helt utan ansträngning -the original SUS-style.

Davas sa...

Jag har nya skor. De ger mig skavsår. Och spelas därmed bäst utställda, långt i förtid. Det här blir en lätt match!

"Nya" Johan sa...

Är det svarta shorts som gäller på lördag?

Davas sa...

Japp. Helst Puma. Även om man brukar komma undan med pinaler också från andra tillverkare.

"Nya Johan" sa...

Hittade ett par svarta puma hemma. Lite Italia ´90 varning på längden på dem bara...

Daniel sa...

Ypperligt läge att sälja av lite av strump/shortslagret, Davas.

Davas sa...

Tror banne mig att lagret börjar tryta. Men jag ska se vad jag kan gräva fram.