måndag 29 november 2010

SWSLC 29/11-2010

8 kommentarer:

Björn sa...

snyggt Dan!

Daniel sa...

Helt sjukt bra - magiskt. Inledningen känns som The Latin Kings i högform.

Slutet känns å andra sidan som Dogge i Elgigantenreklamen.

Måljonas sa...

Nickes 1-1 är härligt nonchalant (av både Nicke och försvaret)

Måste sedan ge Sauter en stor eloge för 1-0 avslutet. När det hände var jag övertygad om att han försökte sätta den högt i målvaktens högra kryss. Men efter att ha rullat reprisen 10 gånger lutar jag åt att det är ett avsiktligt mästaravslut med vänster insida förbi min vänsterfot. Pippoklass!

SirMoose sa...

Jag upplever det som att det var väldigt orättvist, trots filmens budskap.

Grymt tempo igår, eller så var Blåa ovanligt otränade. Får för mig att tempot ökar när vi ha två målisar. Få mål efter vilka man kan vila och snabbt igångsättande av spel av målisarna.

Världsklass på Chrilles avgörande mål.

Anonym sa...

Grymt Dan

Älskar Dodge bolll liknelsen underbart klippt saknar endast ett par frostade 12:or för att vara perfekt kul med så mycket folk

Nick Chrille

Björn sa...

kan tyvärr notera en grymt dålig sekvens av mig i finalen som tyärr är med på filmen... först ett lojt hemåtjobb som tillåter Sauter att avsluta i mål och strax efter en riktig indianare, tur att Linus missar där. Byte!

annars tycker jag det var helt rättvist slutresultat.

SirMoose sa...

Björn/ Jag måste dementera uppgifterna att det var jag som missade chansen i finalen. Vill inte hänga ut någon annan i laget men vill samtidigt inte kastas ut i mediadrevets blickfång för något jag är oskyldig till.

Vem äger uppdraget att få Brassen att signa på? Sägs att han haft Cabrera som agent tidigare så nu kanske vi fått en öppning.

Axel sa...

Fantastisk rapportering!