söndag 21 november 2010

Blå vann efter sudden


Trots en mycket trist start där bara åtta av tolv anmälda dök upp så vände det lite då Jujje kom och det blev en mycket bra träning även om spelet periodvis präglades av avsaknaden av avbytare (den du).
Blå vann till slut finalen efter sudden och kvitterade därmed hela träningen som slutade 5,5-5,5 i matchvinster. Blått dock med bättre målskillnad.
Rött representerades av Sauter, Chrille, Jujje, Nico, Janne.
Båda lag kämpade hela vägen in i kaklet - stort!

SWSLC - omgång 2
4p: Daniel
3p: Janne, Chrille, DD, Davas, Björn
2p: Patrik, KP, Linus, Sauter
1p: Aaron, Dan, Jujje, Nico

5 kommentarer:

SirMoose sa...

Låter tufft med nio man. Kul dock med Jujjes comeback.

Björn sa...

kändes extra bra att få vara i det mest löpstarka laget...

Axel sa...

Stort av Jujje att bara dyka upp så där, hoppas att hans knä höll. Själv var jag i Lissabon en sväng med min stukade fot. Den känns bättre men måste testas först innan jag vet om jag kan spela igen.

Daniel sa...

Även om jag inte vill uppleva det igen så var det faktiskt helt ok att spela med tre utespelare. Men jag längtar efter träningen då vi blir tre hela lag med målvakt, då blir det drag!

måljonas sa...

En målvakt anmäld till nästa träning. Blir vi två?