måndag 18 oktober 2010

Inför säsongsavslutningen

Matchen spelas 18.15 på STORA MOSSEN! (karta)

Än så länge är det 12 spelare anmälda till A-lag, 5 till Dream Team. Vi behöver alltså FLER SPELARE!

Vi kör 2x35min och efteråt blir det några öl i omklädningsrummet innan vi tar med oss lite färddryck på t-banan till Fridhemsplan och Hang Chow.

Kan man inte spela matchen kan man ju alltid komma förbi och titta/ta en öl eller dyka upp direkt på Hang Chow. Vi beräknar vara där runt 20.30.

Det blir inget årsmöte på Hang Chow då delar av styrelsen ej kan närvara.

7 kommentarer:

Ettan sa...

Och jag är tokförkyld :( Hoppas på bättring tills på fredag. Oavsett vad så kommer jag förbi.

Daniel sa...

Numera 15 anmälda till A-lag och 6 till Dream Team. Dream Team ser dock, trots litet antal, löjligt starka ut

Björn sa...

jag funderar mest på om jag ska äta en ananasbaserad rätt även till lunch på fredag...

Ettan sa...

Min prospect till Dream Team kunde inte till slut. Utsikterna för mitt deltagande i MATCHEN är små just nu... Blir varmvattenblåsa och vinterpälsen vid sidan av.

SirMoose sa...

Jojjes tvillingbrorsa, Adam Oranje, Lill-Emil, Jannes pöjkar, Max polare, våra nya junisar, Milko?

Det borde finnas tusentals spelare som inte vill något annat än att lira mot SUS och sen käka Hang Chow.

Johan seidefors sa...

tveksam.

Adam Oranje sa...

Även om det är roligt att vara påtänkt så kan jag inte vara med. Vi får mötas i serien nästa år, hoppas jag.