onsdag 21 juli 2010

Axel, var är du?


Jag har nu varit på Peters auktion i Gräv både söndag och onsdag men inte träffat Axel någon av dagarna. Första tanken var givetvis förvåning och lite irritation. Vi ses ju alltid där! Men efter att jag lugnat ner mig och kommit över första besvikelsen kommer givetvis oron: Något måste ha hänt! Axel missar ju aldrig auktionerna i Gräv.
Så om ingen hört något av honom på länge så blir det till att omgående boka biljetter till Porto, där man senast hört av honom.

3 kommentarer:

Axel sa...

Här är jag! Framför datorn och stjd igen hemma på kammaren i gamla eken. Det handlar om felplanering av gigantiska mått som gör att jag missat auktionerna i Gräv i år. Fel av mig!

För er som redan bokat plåtar till Porto; åk iallafall, det var otroligt fint där.

SirMoose sa...

Skönt att allt är lugnt. Gissar att vi då ses i Gräv på söndag. Visningen börjar kl.10, auktionen kl.11.

Axel sa...

Det blir jäktigt men åren i SUS har lärt mig att inget är omöjligt. Jag har ju grämt mig hela året att jag inte slog till på det där morauret från 1800-talet.