torsdag 27 november 2008

SUS PÅ STAN

STJD har spottat diverse SUS-spelare på gator och torg den senaste tiden, men kameran är så fruktansvärt kass i vår I-Phone att inge bilder kunnat tas. Hemskt.

Igår kväll sågs Davas på anrika Tranan (vi tror att han drack vatten) med en kompis i en märkligt mönstrad stickad tröja.

Max tog vi utanför Årets Konditori 2008, Xoxo, en tidigt vintermorgon, där han stod och huttrade i väntan på att de skulle slå upp dörrarna. Det såg kallt ut.

Har för oss att vi även stött på DD någonstans nyligen, men det kan lika gärna ha varit i benbrytande 50/50-duell en febrig dröm. Har haft SWSLC on our minds lately.

Kom igen nu SUS!

2 kommentarer:

max sa...

Det var kallt och de var sena med att öppna.. usch.

Axel sa...

Det är för lite SUS På Stan nuförtiden, den saken är klar. Min senaste var nog fan Tobias Kummel på Hornsgatan i september, och inte hade jag sinnesnärvaro att plåta heller. Han knalla förbi med en manlig bekant(kollega?) när jag satt å käka på den vegetariska restaurangen Légumes.

Sen sprang jag ju in i JS utanför Gondolenhissen för en tid sen och det om något var ett SUS På Stan-moment som av någon märklig anledning föll i glömska. Nej, skärpning nu! (OBS, uppmaningen riktad mot mig själv, ni andra får uppmana er själva att skärpa er)