lördag 22 november 2008

Har nån en målvakt?

Vår stjärnmålvakt Jonas tar ett uppehåll från spelet i SUS och skriver följande på bokat.se:

Tar time-out under SWSLC.
Åter från London i mitten av maj. SWSLC blir roligare med två målvakter så jag ställer min plats till fyrklöverns förfogande. Skall kämpa för att få tillbaka min plats på bänken i sommar.

Ha en härlig vinter. Kommer att följa er noga via STJD.

// Måljonas



Är det nån som känner en vass keeper som är sugen på innesäsong så finns det nu en öppning alltså. Fyrklövern är öppen för förslag.

7 kommentarer:

SirMoose sa...

Målis-Jonas kan följa oss men hur kan vi följa hans liv i London?

Anonym sa...

Emil har ju en division 3 målis som eventuellt vill börja med oss. Att knyta till oss honom borde, anser vissa i STJD-redaktionen, vara en prioritet.

Anonym sa...

Andreas isaksson.
/lyckstedt

SirMoose sa...

Isak är inte så het men kanske Rami? Annars är ju Hedman kontraktslös, vilket kan var bra när vi behöver en back-up.

Sen känner jag lite ansvar att fixa en ersättare för mig själv, har ju inte spelat så mycket på sistone, så jag snackar med Figo som verkar vara på väg till stan.

Ettan sa...

Jag kan fråga Frode Grodås.

Daniel sa...

Ska SUS tvingas söka aktivt efter en spelare? Jag vet inte, känns inte värdigt efter 40 år. Om vi nu ska göra det föreslår jag Casillas.

Emil sa...

Ska försöka ta med mig en keeper nu på söndag.