tisdag 29 juli 2014

Breaking News: SUS värvar livsfarlig forward från högre division

Nu är det 100% klart! SUS värvar från välbekanta division-6 laget Stockholm Snipers. Det är Simon Ö det handlar om, känd från det populära avsnittet av SUSPOD: "The One with the Snipers". På den tiden var Simon med i tränarstaben vill jag minnas. Han är lång och stark och mestadels forward och har gjort mål mot SUS vid ett par tillfällen tror jag och vi hoppas få anledning att förlåta honom för det framöver.

Fyrklövern är riktigt nöjda med denna högprofilvärvning och hoppas få se honom i spel redan mot Hephata den 9e augusti kl 16.00 på Stadshagen. Han tar även med sig en till spelare, från annat lag, men det berättar vi om när det är 100% klart.

Go SUS!

8 kommentarer:

Axel sa...

Välkommen!

Axel sa...

Märks att det är semestertider, det här är ju en av de största nyheterna nånsin.

Anonym sa...

Från BEEJAY.
Tur att Westis tagit till
flykten uppåt i systemet,
annars hade ni orsakat problem
för oss,med dom förstärkningar
ni har fixat till hösten.
Efterlyser negativa kommentarer tiil politikernas IDIOTISKA beslut
att krossa vår fina Hagen-plan,
och göra om den till bostadshus..
Det finns hela Svea rike att bygga bostäder på,inte nödvändigtvis på vår älskade
fotbollsplan.
Det är tydligen klubbat nu,
jag tror jag dör...
Mvh till er alla.

Axel sa...

Oj, det var tråkiga besked! Idiotiskt att bebygga Hagen. SUS ska se till att vara kvar iallafall, för det är väl bara 2an som försvinner väl eller ryker hela IP?

Anonym sa...

Från BEEJAY.
Tyvärr Axel,enligt uppgift
är det Ettan som ryker.
Tvåan skall tydligen flyttas åt
Hagen-ingången till.
Inte säkert att det blir plats
för fullstor plan.
Hemvisten för tusentalet lirare
i Stockis försvinner.
Hörde jag ordet politikerförakt...
Mvh

Axel sa...

Shit, då var det ännu värre än jag trodde! Vilken mardröm.

Anonym sa...

Från BEEJAY.
Jag är inte politiskt engagerad,
men i det här fallet...
Moderat politiker har uttalat sej,
"innan jag går i pension,
skall det byggas på Stadshagen"
Han fick genom sin vilja,
avsluta hans pensionskonto,
och kanske avsluta....
Mvh

Davas sa...

Breaking news på alla håll och kanter, verkligen.