torsdag 9 januari 2014

Back with another one of those block rockin' beats

Efter ledighet är jag äntligen åter på kansliet. Går igenom all SUS-korrespondens och skissar lite på strategiplanen för 2014. Mycket ligger i pipelinen förstås men det enda hittills spikade eventet att rapportera om är att traditionsenlig träningsmatch mot Stockholm Snipers kommer ske söndagen den 23 mars kl 18.00 på Åkeshovs BP.

I övrigt kan det kanske vara på sin plats att påminna om medlemsavgiften för 2014. 1200kr insatt på PG 686970-5. 200kr för passiva. Skynda att pröjsa, så är det gjort sen.

Annars är det också glädjande att så pass många (nästan hälften) svarat på senaste bokat-mejlet, även om Nej är det i särklass mest populära svaret. Att några tillfällen ställdes in nu på sistone var en engångshändelse, så oroa er inte för fler inställda träningar, jag kommer stå själv och kicka mot en vägg i Skanstullshallen varje söndagskväll om det skulle vara så. Själv ser jag redan säsongen 2014 som min hittills bästa i karriären, och jag hoppas att fler är benägna att anamma det synsättet.

Ses på söndag!

/A

Inga kommentarer: